Snap-on Tools Benelux en EuroTech Center breiden online dienstverlening uit

doorGebro Tools

Snap-on Tools Benelux en EuroTech Center breiden online dienstverlening uit

Waar andere opleiders in de autobranche klassikale trainingen voor monteurs uitstellen, breiden Snap-on Tools Benelux en Snap-on franchisenemers samen met automotive opleider EuroTech Center hun online dienstverlening juist uit. Snap-on Tools adviseert, demonstreert en traint monteurs al lang digitaal, maar breidt deze diensten als gevolg van COVID-19 versneld uit.

EuroTech Center Diagnose Workshop TRITON-D8 Snap-on Tools

De onderscheidende kracht van Snap-on Tools is direct contact met de monteur op de werkvloer in zijn eigen werkplaats. Door de uitdaging van de monteur te zien en te bespreken, kan de Snap-on franchisenemer de monteur meteen helpen. Omdat Snap-on franchisenemers dagelijks in de werkplaats zijn weten ze precies wat er speelt. Dankzij het wereldwijde netwerk kan Snap-on Tools monteurs in veruit de meeste gevallen snel van dienst zijn.

Als gevolg van COVID-19 hebben monteurs nu vaak iets meer tijd en ziet Snap-on Tools de interesse in en behoefte aan online trainingen en workshops sterk stijgen. Monteurs maken steeds vaker gebruik van de situatie om nu te investeren in kennis.

Optimale ondersteuning

Voertuigen moeten onderhouden, gekeurd en gerepareerd worden. Bedrijven die ervoor zorgen dat voertuigen in perfecte staat zijn, hebben optimale ondersteuning nodig om dit te realiseren. Dankzij moderne technologie, digitaliseren Snap-on Tools, Snap-on franchisenemers en Snap-on helpdesk EuroTech Center, Snap-on franchisenemers in hoog tempo. Hierdoor is Snap-on Tools nog beter in staat om monteurs nog adequater en beter van dienst te zijn.

Snap-on TRITON de nieuwe diagnosestandaard

Om monteurs online te trainen, assisteren en adviseren heeft Snap-on helpdesk EuroTech Center speciale ruimtes ingericht als studio waar real-time diagnose, ADAS en TPMS trainingen, infosessies en workshops gestreamd worden.

Bijkomend voordeel van digitalisering is dat monteurs tijdens of na werktijd niet meer naar een fysieke locatie af hoeven te reizen. De digitale diensten kosten het autobedrijf minder tijd en geld terwijl de kwaliteit van dezelfde hoogwaardige kwaliteit zijn als de fysieke diensten.

Online Intelligente Diagnose Workshop

Snap-on Tools heeft recent zijn nieuwste intelligente diagnoseapparaat TRITON-D8 geïntroduceerd. Om monteurs zo snel mogelijk met de tester te kunnen laten werken, is er een interactieve Online Intelligente Diagnose Workshop ontworpen. Door aan de workshop deel te nemen, weten monteurs direct na de workshop wat de TRITON-D8 is, wat de tester kan en hoe hij precies werkt.

Snap-on Training Solutions

De digitale diensten van Snap-on Tools en EuroTech Center staan als een huis. Dit blijkt ook uit de positieve beoordelingen van monteurs die van de services gebruik gemaakt hebben. Snap-on Tools kan snel anticiperen op de behoeftes van monteurs.

Bedrijven en monteurs die meer willen weten over de online diensten van Snap-on Tools, Snap-on franchisenemers en EuroTech Center kunnen contact opnemen met een regionale Snap-on franchisenemer, EuroTech Center of Snap-on Tools Benelux.

Over de auteur

Gebro Tools administrator